http://opencourses.teilar.gr/modules/mod_image_show_gk4/cache/1gk-is-93.jpg
http://opencourses.teilar.gr/modules/mod_image_show_gk4/cache/2gk-is-93.JPG
«
»

A+ A A-

Μεθοδολογία Υλοποίησης Πράξης

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Μεθοδολογία υλοποίησης πράξης και αναλυτική τεκμηρίωση οικονομικού αντικειμένου

Θέματα συντονισμού

Ιδρυματική Επιτροπή

Το ίδρυμα θα προχωρήσει στη σύσταση και λειτουργία της Ιδρυματικής Επιτροπής για το έργο. Η Επιτροπή θα εφαρμόζει την ιδρυματική πολιτική στα σχετικά με την πρόσκληση θέματα και θα καταρτίζει το γενικό πλαίσιο των παρεμβάσεων σε σχέση με τα θέματα διάχυσης των αποτελεσμάτων και ενημέρωσης των μελών της Ακαδημαϊκής Κοινότητας του Ιδρύματος, στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου. Η Ιδρυματική Επιτροπή θα αποτελείται από έναν εκπρόσωπο των αρχών του ιδρύματος, τον επιστημονικό υπεύθυνο του έργου (μέλος ΕΠ), τον τεχνικό υπεύθυνο του έργου (μέλος ΕΠ) και τον τεχνικό υπεύθυνο της κεντρικής μονάδας υλοποίησης του έργου (μέλος του Κέντρου Διαχείρισης Δικτύου του ιδρύματος). Η ιδρυματική επιτροπή θα συνεδριάζει ανά τακτά χρονικά διαστήματα (π.χ. ανά τρεις μήνες) και έκτακτα για να αντιμετωπίζει συγκεκριμένα θέματα που τυχόν προκύψουν και χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης.

Εκπρόσωποι τμημάτων

Το ίδρυμα θα προχωρήσει στον ορισμό ενός εκπροσώπου από κάθε τμήμα, ο οποίος θα αποτελεί τη διεπαφή της Ιδρυματικής Επιτροπής με αυτό και θα συμμετάσχει στο συντονισμό των σχετικών με το έργο δραστηριοτήτων του τμήματος, στην προαγωγή και διάχυση των αποτελεσμάτων του έργου καθώς και στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των συναδέλφων του.

Τεκμηρίωση επιλογής Κεντρικής Μονάδας Υλοποίησης            

Ο συντονισμός και η υλοποίηση του έργου θα πραγματοποιηθεί από το Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου καθώς και άλλα μέλη του μόνιμου τεχνικού προσωπικού του ιδρύματος, που θα αποτελούν μία κεντρική (οριζόντια) μονάδα.

Η Κεντρική Μονάδα Υλοποίησης θα έχει την ευθύνη υλοποίησης του έργου καθώς και τον ρόλο του συντονιστή όλων των επιμέρους υπηρεσιών του ιδρύματος και των εξειδικευμένων επιστημόνων στο συγκεκριμένο αντικείμενο. Καθώς το Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου προσφέρει ήδη στην ακαδημαϊκή κοινότητα του ιδρύματος συναφείς υπηρεσίες, θα συνεχίσει να τις παρέχει και μετά το πέρας του έργου. Στη διάρκεια του έργου θα ολοκληρωθεί η εκπόνηση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου για την ένταξη των υπηρεσιών που θα αναπτυχθούν στις υπάρχουσες δομές και τη διατηρησιμότητά τους. Το Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου επιλέχθηκε ως η μονάδα υλοποίησης του έργου λόγω της εμπειρίας του προσωπικού του στο σχεδιασμό και υλοποίηση έργων παρόμοιου αντικειμένου. Παρακάτω παρατίθεται λίστα ενδεικτικών σχετικών έργων στα οποία συμμετείχε και υλοποίησε το Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου:

  1. Πρόσκληση 7 στο πλαίσιο του Μέτρου 1.1: “ Εξοπλισμός και δικτύωση σε
    όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης ”, του Επιχειρησιακού Προγράμματος
    Κοινωνία της Πληροφορίας (Ε.Π. ΚτΠ) του Γ’ ΚΠΣ
  2. «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ Λάρισας»
    Επιχειρησιακό Πρόγραμμα : «Κοινωνία της Πληροφορίας»
  3. Ενέργεια:   Πληροφορική/Δίκτυα, Τίτλος Έργου: «Ολοκληρωμένη Ανάπτυξη Δικτύου ΤΕΙ Λάρισας»
  4. Τίτλος Πράξης : «Προηγμένες Τηλεματικές Υπηρεσίες στο ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ»

Υποέργα

Οι προτεινόμενες δράσεις υλοποιούνται από δύο (2) διακριτά υποέργα, με το καθένα να παρεμβαίνει και να συμβάλει με συγκεκριμένο τρόπο στην υλοποίηση του συνολικού έργου. Η οργάνωση των υποέργων έγινε με στόχο τη συγκέντρωση ανά υποέργο συναφών αντικειμένων εστιάζοντας στην αποτελεσματικότερη διαχείριση και ταχύτερη διεκπεραίωση. Ειδικότερα, τα οφέλη από τη κεντρική προμήθεια οπτικοακουστικού εξοπλισμού και εξοπλισμού/λογισμικού επεξεργασίας πολυμέσων και παραγωγής ψηφιακών μαθημάτων (Υποέργο 2) γίνονται προφανή καθώς οι επιμέρους ανάγκες ΤΠΕ των δράσεων ενσωματώνονται σε ένα ενιαίο σχεδιασμό.

Στην συνέχεια αναλύεται το κάθε διακριτό υποέργο καθώς και η σκοπιμότητα υλοποίησής του.

Υποέργο 1 –Ανάπτυξη ψηφιακών μαθημάτων, υποστήριξη ιδρυματικής πλατφόρμας και άλλες δράσεις

Το παρόν υποέργο θα εκτελεστεί με αυτεπιστασία και θα περιλαμβάνει πέντε (5) Πακέτα Εργασίας (ΠΕ), τα οποία είναι τα ακόλουθα:

  • ΠΕ1: Οργάνωση και διοίκηση του υποέργου.
  • ΠΕ2: Υποστήριξη ιδρυματικής πλατφόρμας.
  • ΠΕ3: Κατάρτιση διδακτικού και τεχνικού προσωπικού.
  • ΠΕ4: Ανάπτυξη ψηφιακών μαθημάτων.
  • ΠΕ5: Ενέργειες Ενημέρωσης, Ευαισθητοποίησης Προβολής/Δημοσιότητας και Διάχυσης των Αποτελεσμάτων

Προκειμένου να διευκολυνθεί η διαδικασία της αξιολόγησης, ο παρακάτω πίνακας παρουσιάζει τη συσχέτιση των δράσεων του έργου με τα πακέτα εργασίας.

Πίνακας «Συσχέτιση δράσεων και ΠΕ»

Δράση

ΠΕ1

ΠΕ2

ΠΕ3

ΠΕ4

ΠΕ5

Α. Ανάπτυξη ανοικτών ψηφιακών μαθημάτων

     

Χ

 

Β. Υποστήριξη ιδρυματικής πλατφόρμας ψηφιακών μαθημάτων

 

Χ

     

Γ. Ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και κατάρτιση του τεχνικού και διδακτικού προσωπικού του ιδρύματος

   

Χ

 

Χ

Δ. Διαγωνισμοί Καλύτερων Ψηφιακών Μαθημάτων και Βέλτιστων Πρακτικών

       

Χ

Ε. Ενέργειες Προβολής/Δημοσιότητας και Διάχυσης των Αποτελεσμάτων

       

Χ

ΣΤ. Οργάνωση και υποστήριξη υλοποίησης της Ιδρυματικής Πράξης.

Χ

       

Στη συνέχεια παρατίθενται οι δραστηριότητες των πακέτων εργασίας.

ΠΕ1: Οργάνωση και διοίκηση του υποέργου.

Χρονική διάρκεια ΠΕ1: Έναρξη 1/7/2011 – Ολοκλήρωση 30/6/2014

Σκοπός του ΠΕ είναι η οργάνωση και ο τεχνικός συντονισμός του υποέργου. Οι ενδεικτικές δραστηριότητες του ΠΕ1 αφορούν:

  • Δ1.1 Στη σύσταση και λειτουργία της Ιδρυματικής Επιτροπής. Η ιδρυματική επιτροπή θα συνεδριάζει ανά τακτά χρονικά διαστήματα (π.χ. ανά τρεις μήνες) και έκτακτα για να αντιμετωπίζει συγκεκριμένα θέματα που τυχόν προκύψουν και χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης.
  • Δ1.2 Στον ορισμό ενός εκπροσώπου από κάθε Τμήμα, ο οποίος θα αποτελεί τη διεπαφή της Ιδρυματικής Επιτροπής με το τμήμα και θα συμμετάσχει στο συντονισμό των σχετικών με το έργο δραστηριοτήτων του τμήματος, στην προαγωγή και διάχυση των αποτελεσμάτων του έργου καθώς και στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των συναδέλφων του.
  • Δ1.3. Στον ορισμό ιδρυματικής πολιτικής σχετικά με τα ανοικτά ψηφιακά μαθήματα.
  • Δ1.4 Στο διοικητικό και τεχνικό συντονισμό του έργου. Θα λειτουργήσει μηχανισμός ποιοτικού ελέγχου των ψηφιακών μαθημάτων ώστε να εξασφαλιστεί ότι θα εκπληρωθούν οι τεθείσες προδιαγραφές και κανόνες δημοσιότητας.

 

ΠΕ2: Υποστήριξη ιδρυματικής πλατφόρμας

Χρονική διάρκεια ΠΕ2. Έναρξη: 1/7/2011 – Ολοκλήρωση: 30/06/2014

Ως ιδρυματική πλατφόρμα ψηφιακών μαθημάτων θεωρείται το σύνολο των υποκείμενων συστημάτων (υπηρεσίες και λογισμικό) που θα χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη, διαχείριση και δημοσιοποίηση του ψηφιακού περιεχομένου, όπως η πλατφόρμα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης,η πλατφόρμα φιλοξενίας βίντεο κ.α. Το ΠΕ αφορά στη λειτουργική και τεχνική υποστήριξη της ιδρυματικής πλατφόρμας ψηφιακών μαθημάτων. Oι ενδεικτικοί τύποι δραστηριοτήτων που θα υλοποιηθούν στα πλαίσια του ΠΕ είναι οι ακόλουθοι:

  • Δ2.1 Εγκατάσταση, προσαρμογή, ενημέρωση του λογισμικού της ιδρυματικής πλατφόρμας ψηφιακών μαθημάτων. Αφορά στην εγκατάσταση του λογισμικού της πλατφόρμας ψηφιακών μαθημάτων, την αισθητική προσαρμογή της και την ενημέρωση του λογισμικού με τις τρέχουσες έκδοσεις.
  • Δ2.2 Λειτουργική διαχείριση της ιδρυματικής πλατφόρμας ψηφιακών μαθημάτων. Αφορά στη λειτουργική διαχείριση της πλατφόρμας όπως ενέργειες διαχειριστή πλατφόρμας, διαχείριση λογαριασμών, δημιουργών περιεχομένου, μαθημάτων, μεταδεδομένων κ.α.
  • Δ2.3 Τεχνική διαχείριση των συστημάτων που φιλοξενούν τη πλατφόρμα ψηφιακών μαθημάτων. Αφορά στην τεχνική διαχείριση των φυσικών και/ή εικονικών συστημάτων καθώς και των λειτουργικών συστημάτων τους.
  • Δ2.4 Διαχείριση του εξοπλισμού και λογισμικού των συστημάτων μετάδοσης, καταγραφής και επεξεργασίας διαλέξεων και του προγράμματος καταγραφής/μετάδοσης. Αφορά στη διαχείριση του εξοπλισμού και λογισμικού που θα προμηθευτεί και εγκατασταθεί στα πλαίσια του υποέργου 2, όπως κάμερες κ.α. και στην κεντρική διαχείριση του λογισμικού ημερολογίου καταγραφής/μετάδοσης διαλέξεων κ.α.
  • Δ2.5 Υλοποίηση επικοινωνίας της ιδρυματικής πλατφόρμας με την οριζόντια συγκεντρωτική πύλη αναζήτησης ψηφιακών μαθημάτων.
  • Δ2.6 Χρήση υπηρεσιών υποστήριξης ερωτηματολογίων για την υλοποίηση ανάδρασης από τους φοιτητές σχετικά με την ποιότητα των ψηφιακών μαθημάτων.
  • Δ2.7 Καταγραφή και έκδοση στατιστικών χρήσης καθώς και αναφορών ικανοποίησης χρηστών (ανάδραση με ερωτηματολόγια).

 

ΠΕ3: Κατάρτιση του προσωπικού υποστήριξης ανάπτυξης ψηφιακών μαθημάτων.

Χρονική διάρκεια ΠΕ3. Έναρξη: 1/7/2011 – Ολοκλήρωση: 31/03/2012

Σκοπός του ΠΕ είναι η κατάρτιση του προσωπικού υποστήριξης ανάπτυξης ψηφιακών μαθημάτων (μέλη της Κεντρικής Μονάδας Υλοποίησης και εκπαιδευτικό προσωπικό) ώστε να αποκτήσουν τις απαραίτητες τεχνικές και παιδαγωγικές γνώσεις και δεξιότητες ανάπτυξης ψηφιακών μαθημάτων. Η κύρια δραστηριότητα του ΠΕ αφορά στην κατάρτιση του προσωπικού του ιδρύματος σε θέματα, (ενδεικτικά):

  • ανάπτυξης και διάθεσης εκπαιδευτικού υλικού μέσα από την πλατφόρμα ψηφιακών μαθημάτων
  • αξιοποίησης των δυνατοτήτων της πλατφόρμας μέσω συγκεκριμένων σεναρίων χρήσης
  • πνευματικών δικαιωμάτων και αδειών Creative Commons
  • βασικής διαχείρισης, όπως ενεργοποίηση καταγραφής και ζωντανής μετάδοσης των βίντεο-διαλέξεων
  • βασικής επεξεργασίας των καταγεγραμμένων βίντεο-διαλέξεων και δημοσιοποίησής τους
  • τεχνικής υποστήριξης και αρωγής του εκπαιδευτικού προσωπικού.

Όσον αφορά στην κατάρτιση, αυτή θα πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους υλοποίησης του έργου, σε έναν ή περισσότερους κύκλους ανάλογα με το αριθμό των καταρτιζόμενων. Η κατάρτιση θα γίνεται πρόσωπο με πρόσωπο και θα καταγράφεται ώστε να δημιουργηθεί το αντίστοιχο ανοικτό ψηφιακό μάθημα, με πλήρεις προδιαγραφές. Την κατάρτιση θα μπορούν να παρακολουθήσουν και μέλη του εκπαιδευτικού προσωπικού του ιδρύματος. Κάθε κύκλος θα απευθύνεται σε ομάδες που θα αποτελούνται από 25 έως 35 περίπου εκπαιδευόμενους και θα έχει διάρκεια 15 έως 20 ώρες.

Για τις καταρτίσεις θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βάση εκπαιδευτικό υλικό το οποίο θα αναπτυχθεί στα πλαίσια της οριζόντιας δράσης και θα προσαρμοστεί στις ιδιαιτερότητες του ιδρύματος.

Οι προαναφερθείσες δραστηριότητες κωδικοποιούνται ως:

  • Δ3.1 Σχεδιασμός κατάρτισης και εκπαιδευτικού προγράμματος.
  • Δ3.2 Προσαρμογή και ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού.
  • Δ3.3 Οργάνωση και διεξαγωγή κύκλων κατάρτισης.

 

ΠΕ4: Ανάπτυξη ψηφιακών μαθημάτων

Χρονική διάρκεια ΠΕ4. Έναρξη: 1/9/2011 – Ολοκλήρωση: 30/06/2014

Η δράση αυτή αφορά στην ανάπτυξη ανοικτών ψηφιακών μαθημάτων. Για την υλοποίηση του παρόντος ΠΕ θα δημιουργηθεί ομάδα υποστήριξης η οποία και θα καταρτιστεί στα πλαίσια του ΠΕ3 και θα αναπτυχθεί ο αντίστοιχος μηχανισμός υποστήριξης και αρωγής των δημιουργών του εκπαιδευτικού περιεχομένου. Hoμάδα υποστήριξης θα απαρτίζεται από μία κεντρική υποομάδα και από υποομάδες οργανωμένες κατά Σχολές και Παραρτήματα του ιδρύματος, που θα αναλάβουν την τοπική υποστήριξη ανάπτυξης ψηφιακών μαθημάτων. Η ομάδα αυτή θα αποτελείται από:

  • Μέλη του Κέντρου Διαχείρισης Δικτύου και άλλα μέλη του μόνιμου τεχνικού προσωπικού του ιδρύματος. Οι αμοιβές τους δεν θα υπερβούν το 20% του προϋπολογισμού αυτού του ΠΕ.
  • Τεχνικό προσωπικό αποτελούμενο από εξωτερικούς συνεργάτες (φυσικά και νομικά πρόσωπα) που δεν έχουν μόνιμη σχέση εργασίας με το ίδρυμα.
  • Μέλη του Επιστημονικού Προσωπικού του ιδρύματος τα οποία θα συμμετέχουν στην ανάπτυξη μαθημάτων όλων των κατηγοριών. Οι αμοιβές αυτών των μελών θα αφορούν μόνο στην ανάπτυξη μαθημάτων της κατηγορίας πλήρων προδιαγραφών (Α+) και δεν θα υπερβούν το 20% του συνολικού κόστους ανάπτυξης των μαθημάτων αυτών.

Το ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό θα προέλθει από τη μετατροπή/συγκέντρωση σε ψηφιακή μορφή ασκήσεων, σημειώσεων, διαφανειών και λοιπού υλικού που χρησιμοποιείται σήμερα στην εκπαιδευτική διαδικασία, από την ανάπτυξη νέου εκπαιδευτικού υλικού, από την ποιοτική και ποσοτική αναβάθμιση της δομής και του περιεχομένου των υφιστάμενων ψηφιακών μαθημάτων των ιδρυμάτων, από την καταγραφή των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων του ιδρύματος (διαλέξεις, εργαστήρια, κ.α.), από τη δημιουργία πολυμεσικού υλικού όπως πολυμεσικές παρουσιάσεις κ.α. Ειδικότερα, οι ενδεικτικοί τύποι δραστηριοτήτων που θα πραγματοποιηθούν στα πλαίσια του ΠΕ αφορούν στα ακόλουθα:

  • Δ4.1 Μετατροπή/συγκέντρωση σε ψηφιακή μορφή ασκήσεων, σημειώσεων, διαφανειών και λοιπού υλικού που χρησιμοποιείται σήμερα στην εκπαιδευτική διαδικασία.
  • Δ4.2 Προσθήκη νέων μαθημάτων και αναβάθμιση υφισταμένων. Ποιοτική και ποσοτική αναβάθμιση της δομής και του περιεχομένου των υφισταμένων ψηφιακών μαθημάτων του ιδρύματος. Η υποστήριξη δεν θα εξαντληθεί στο τεχνικό μέρος αλλά θα επεκταθεί και στις παιδαγωγικές πτυχές.
  • Δ4.3 Ζωντανές μεταδόσεις εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, καταγραφή, επεξεργασία και δημοσιοποίηση των αρχείων βίντεο. Αφορά στην υποστήριξη των αυτόματων ζωντανών μεταδόσεων και καταγραφών των διαλέξεων και στην καταγραφή τους με συνεργείο εικονοληψίας. Eπίσης, αφορά στη διαχείριση του ημερολογίου καταγραφής/μετάδοσης διαλέξεων κ.α. σε επίπεδο τμήματος.
  • Δ4.4 Ανάπτυξη πολυμεσικού περιεχομένου και δημοσιοποίησή του. Αφορά στην υποστήριξη ανάπτυξης πολυμεσικού περιεχομένου, όπως εκφωνήσεις, διαδραστικές ασκήσεις αυτοαξιολόγησης κ.α.
  • Δ4.5 Ανάπτυξη τουλάχιστον δύο (2) υποδειγματικών ψηφιακών μαθημάτων για κάθε τμήμα του ιδρύματος που θα καλύπτουν τις πλήρεις προδιαγραφές, όπως έχουν οριστεί στην αντίστοιχη πρόσκληση και ενδεχομένως επικαιροποιηθούν στα πλαίσια της οριζόντιας δράσης.
  • Δ4.6 Θεματική κατάταξη και κατηγοριοποίηση των μαθημάτων με βάση τα πεδία της επιστήμης.
  • Δ4.7 Ανάπτυξη ενός ανοικτού ψηφιακού μαθήματος με πλήρεις προδιαγραφές από το υλικό που θα προκύψει από την κατάρτιση του προσωπικού υποστήριξης ανάπτυξης ψηφιακών μαθημάτων.
  • Δ4.8 Προσαρμογή μαθημάτων και υλικού σε ειδικές απαιτήσεις που θα προκύψουν από θέματα σχετικά με την παιδαγωγική προσέγγιση, προσβασιμότητα από ΑμΕΑ, ορισμού πνευματικών δικαιωμάτων, κανόνων δημοσιότητας.

Μετρικές που αφορούν στην ανάπτυξη των ανοικτών ψηφιακών μαθημάτων

Στο πίνακα «Ανοικτά ψηφιακά μαθήματα» αναφέρεται ο αριθμός ανοικτών μαθημάτων που θα αναπτυχθούν ανά ακτηγορία. Ο αριθμός των μαθημάτων με πλήρεις προδιαγραφές (Α+) αντιστοιχεί στο 19,82 % του συνολικού αριθμού μαθημάτων. O αριθμός των συνολικών μαθημάτων αντιστοιχεί στο δείκτη εκροών 6135 – Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό.

Πίνακας «Ανοικτά ψηφιακά μαθήματα»

Αριθμός μαθημάτων με ελάχιστες προδιαγραφές (Α-)

154

Αριθμός μαθημάτων με ελάχιστες προδιαγραφές (Α)

20

Αριθμός μαθημάτων με πλήρεις προδιαγραφές (Α+)

43

Σύνολο μαθημάτων

217

Το σιρετικTΕ4: Υποστήριξη α

 

ΠΕ5: Ενέργειες Ενημέρωσης, Ευαισθητοποίησης Προβολής / Δημοσιότητας και Διάχυσης των Αποτελεσμάτων

Χρονική διάρκεια ΠΕ5. Έναρξη: 1/9/2011 –Ολοκλήρωση 30/06/2014

Σκοπός του ΠΕ είναι η δημιουργία και ενίσχυση της ψηφιακής κουλτούρας του διδακτικού προσωπικού σχετικά με την ανάπτυξη ψηφιακών μαθημάτων ανοικτής πρόσβασης μέσω της υλοποίησης ενεργειών και δραστηριοτήτων, οι οποίες θα συντελέσουν όχι μόνο στην ενημέρωση του εκπαιδευτικού προσωπικού αλλά και στην ευαισθητοποίηση του. Οι προτεινόμενες ενέργειες θα επιτρέψουν την ανάπτυξη μιας ενεργής κοινότητας δημιουργών ανοικτών ψηφιακών μαθημάτων και θα προβάλουν και αναδείξουν τα αποτελέσματα του έργου και ειδικότερα τα ψηφιακά μαθήματα που θα αναπτυχθούν.

Δέσμη Δραστηριοτήτων 5.1. Ενέργειες Προβολής/Δημοσιότητας και Διάχυσης των Αποτελεσμάτων.

Οι ενέργειες προβολής, δημοσιότητας και διάχυσης αποτελεσμάτων περιλαμβάνουν τις ακόλουθες δραστηριότητες:

  • Δ5.1.1 Τη διοργάνωση εναρκτήριας εκδήλωσης σε ιδρυματικό επίπεδο με σκοπό την πρώτη ενημέρωση του διδακτικού προσωπικού για το σκοπό, τους στόχους και τη μεθοδολογία υλοποίησης του έργου και τη συμμετοχή του διδακτικού προσωπικού σε αυτό.
  • Δ5.1.2 Τη διοργάνωση ημερίδων ευαισθητοποίησης στην αρχή κάθε ακαδημαϊκού έτους σε ιδρυματικό επίπεδο, με στόχο την ενημέρωση/ευαισθητοποίηση των φοιτητών και του διδακτικού προσωπικού σχετικά με τις δραστηριότητες του έργου.
  • Δ5.1.3 Την έκδοση ενημερωτικού υλικού (φυλλάδια, αφίσες κλπ) για όλες τις δράσεις και επιμέρους δραστηριότητες.
  • Δ5.1.4 Την έκδοση περιοδικού ενημερωτικού δελτίου (Newsletter) σε ηλεκτρονική μορφή, που θα περιλαμβάνει τις προγραμματισμένες δραστηριότητες του έργου και το οποίο θα αποστέλλεται ανά τρίμηνο σε όλους τους ωφελούμενους και συνεργαζόμενους στα πλαίσια του έργου.
  • Δ5.1.5 Τη λειτουργία και τακτική ενημέρωση και αναβάθμιση των Δικτυακών Πυλών του έργου.
  • Δ5.1.6 Τη συμμετοχή της Κεντρικής Μονάδας Υλοποίησης και των βραβευμένων μελών διδακτικού προσωπικού σε εκδηλώσεις και δραστηριότητες που διοργανώνουν εθνικοί, τοπικοί και κλαδικοί παραγωγικοί φορείς και οι οποίες αφορούν στη στήριξη και την προώθηση της ανάπτυξης ανοικτών ψηφιακών μαθημάτων.
  • Δ5.1.7 Συμμετοχή σε διεθνή συνέδρια, ημερίδες, workshops που έχουν αντικείμενο σχετικό με αυτό της πρόσκλησης 101.

Δέσμη Δραστηριοτήτων 5.2. Διαγωνισμοί Καλύτερων Ψηφιακών Μαθημάτων και Βέλτιστων Πρακτικών

Η δραστηριότητα αυτή θα περιλαμβάνει τη διοργάνωση διαγωνισμού καλύτερων ψηφιακών μαθημάτων με κριτήρια την πληρότητα των προδιαγραφών, το εύρος του περιεχομένου, την εκτενή αξιοποίηση της λειτουργικότητας της πλατφόρμας ψηφιακών μαθημάτων, τις υιοθετημένες διδακτικές πρακτικές, τις βίντεο-διαλέξεις, την επισκεψιμότητα του μαθήματος, την ανάδραση από τους φοιτητές καθώς και άλλα που ενδεχομένως ορισθούν στα πλαίσια της οριζόντιας δράσης.

Στόχος του διαγωνισμού θα είναι η ενθάρρυνση της ανάπτυξης πρότυπων ψηφιακών μαθημάτων ανοικτής πρόσβασης από τα μέλη ΕΠ, η δημιουργία μιας κοινότητας προηγμένων χρηστών – διδακτικού προσωπικού – δημιουργών ψηφιακών μαθημάτων, η επιβράβευση των προσπαθειών τους και η δημιουργία ενός μηχανισμού αξιολόγησης, υποστήριξης και προώθησης των καλύτερων πρακτικών δημιουργίας και αξιοποίησης ανοικτών ψηφιακών μαθημάτων. Τα βραβευμένα μαθήματα θα είναι υποψήφια προς αξιολόγηση στο αντίστοιχο διαγωνισμό της οριζόντιας δράσης.

Για την υποστήριξη της κοινότητας δημιουργών ψηφιακών μαθημάτων θα χρησιμοποιηθούν υπηρεσίες που θα παρέχει κεντρικά το GUnet στα πλαίσια της οριζόντιας δράσης.

Η παρούσα δέσμη δραστηριοτήτων περιλαμβάνουν τις ακόλουθες δραστηριότητες:

  • Δ5.2.1. Διαγωνισμοί καλύτερων ψηφιακών μαθημάτων και βέλτιστων πρακτικών.
  • Δ5.2.2 Δημιουργία κοινότητας δημιουργών ψηφιακών μαθημάτων.

 

Τελευταία τροποποίηση στις
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Αναλυτική περιγραφή Πράξης »

Ημερολόγιο

M T W T F S S
week 18 1 2 3 4 5
week 19 6 7 8 9 10 11 12
week 20 13 14 15 16 17 18 19
week 21 20 21 22 23 24 25 26
week 22 27 28 29 30 31

©2013 - TEI Θεσσαλίας